counters
widgeo.net

Wednesday, February 2, 2011

E-BOOK ILMU KEBATINAN PAHLAWAN mahar nya rm30 kalau serius nak belajar sy sent melalui email tuan


Buku ini diberi nama “Ilmu Kebatinan Pahlawan” dan ia tidak akan anda temui di mana-mana kedai buku sekalipun. Ia diberi nama sedemikian bersesuaian dengan jumlah isi kandungan di dalamnya yang mempunyai 4 tajuk utama, 39 tajuk lanjutan, 180 tajuk kecil dan pelbagai jenis amalan ilmu kebatinan khusus untuk pahlawan sebagai pelengkap (78 mukasurat).

Buku ini telah diilhamkan berdasarkan catatan dan koleksi peribadi penulis sendiri yang mula dihimpun sejak tahun 1989 lagi. Kini, ia telah dibukukan buat pertama kalinya untuk tatapan umum. Tujuan buku ini dihasilkan adalah untuk menambah serta mempelbagaikan ilmu pengetahuan masyarakat kita selain menjadikannya sesuatu yang berguna untuk kehidupan dunia dan akhirat. Dengan kata lain, kerana Allah Ta’ala.

Sebelum para pembaca meneliti serta melakukan amalan-amalan yang  terkandung di dalam buku ini, terlebih dahulu kami memohon ribuan maaf sekiranya  terdapat sebarang kekurangan atau sesuatu yang boleh menyinggung perasaan mana-mana pihak. Sesungguhnya, kami juga manusia biasa. Apa yang baik jadikanlah panduan dan apa yang kurang baik jadikanlah sempadan.

No comments:

Post a Comment