Friday, May 27, 2016

HOT ITEM!!!!! LARAK SALAH (047) UNTUK DIMAHARKAN....

Khasiat lebih kepada pedinding diri dari anasir tak baik ...jin dan manusia...yang tahu tahu la apa fungsinya....jgn salah guna tak baik...berminat serta berhajat boleh dapatkn sekarang....Selalunya permasalahan jalan raya dapat diatasi..dengan izin allah....

Thursday, May 19, 2016

HOT ITEM!!!! RAW BATU WALI (004)

Batu wali...

Sudah diketahui khasiatnya lebih kepada penawar,pedinding sihir,pelaris niaga dan penarikan sesuatu..in sha Allah..

 Akar bahar hak milik alam ghaib...untuk dilepaskan....
Khasiat lebih kepada kekuatan dalaman ,memudahkan menarik barang semasa ritual sedang dijalankan,pedinding sihir,penunduk lawan dan baik didlm bidang perubatan....in sha Allah...

Saturday, May 14, 2016

HOT ITEM!!!!CINCIN KUNINGAN SARI...UNTUK DIMAHARKAN

Besi kursani ini sudah dibangkitkn semangat....in sha Allah....khasiat lebih kepada kebal darurat,pedinding diri,kekuatan tenaga dalam ,wibawa,perubatan dan pengaruh...

Wednesday, May 11, 2016

RARE!!!! GADING GAJAH MINA ASLI..UNTUK DILEPASKAN...

Gajah mina....

Asal usul gajah mina dari alam ghaib...berkumpulan dan suka main dipingiran pantai....didalam kelumpuk gajah mina ada seekor kepala atau ketuanya yang besar....cara mendapatkan gadingnya begantung kepada rezki seseorang sama ada kebetulan atau melalui ritual yang tertentu dilakukan....gading gajah mina mempunyai khasiat yang besar...antara keindahannya lebh kepada perubatan,pedinding,kerezekian dan pengaruh besar....in sha Allah...semuanya dengan izin allah jua..di atas tiap tiap khasiat dan keindahan yg ada..

Friday, May 6, 2016

RARE!!!! BATU MANI GAJAH...ADA GAJAH DI BALIK BATU ..UNTUK DIMAHARKAN


batu super mani gajah...berminat serta berhajat in sha Allah boleh dapatkan yang asli dari mistik ajaib...ada gajah di balik batu...he3....

Khasiat lebih kepada pemikat,pengasih,pemanis,penunduk,pengaruh dan pelaris tuah..in sha Allah...berminat serta berhajat boleh dapatkan sekarang!!!!!!!

Wednesday, May 4, 2016

XPOSE MISTIK AJAIB!!!!!! LAYAN LIRIK LAGU WALI DULU " ADA GAJAH DIBALIK BATU"

Ee ee (aaa)

Ada yang lagi deketin aku

Eh eh (aaa)

Aku pura-pura nggak tau



Ee ee (aaa)

Tiap hari nanyain aku

Ee ee (aaa)

Udah makan, udah mandi, udah tidur, udah udah udah udah, nanya melulu

Teng teng teng teng teng

Teng teng teng teng teng.



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Aku tau maksud dirimu,

Diam-diam suka padaku



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Jangan diam-diam begitu

Ketiban gajah kamu baru tau



Ee ee (aa)

Usaha sih boleh usaha

Ee ee (aa)

Tapi nggak gitu juga keleus.



Ee ee (aa)

Tiap hari nanyain aku

Ee ee (aa)

Udah makan, udah mandi udah tidur udah udah udah udah nanya melulu

Teng teng teng teng teng

Teng teng teng teng teng…



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Aku tau maksud dirimu

Diam-diam suka padaku



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Jangan diam-diam begitu

Ketiban gajah kamu baru tau



Cewek :



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Aku tau maksud dirimu

Diam diam suka padaku



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Jangan diam-diam begitu

Ketiban gajah kamu baru tau...



Wali :



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Aku tau maksud dirimu

Diam diam suka padaku



Ada gajah di balik batu

Batunya hilang gajahnya datang

Jangan diam-diam begitu

Ketiban gajah kamu baru tau...



Ketiban gajah kamu baru tau

Ketiban gajah....kamu baru tau

Kamu baru tau