counters
widgeo.net

Tuesday, January 18, 2011

HOT NOW!!!!!!!!!!!! MINYAK MANI GAJAH MAHARNYA RM100.00


SEJARAHNYA
Mengikut kisah orang asli batak mani gajah ini mampu mempengaruhi minda manusia untuk menurut kata dan kehendak pengguna minyak ini, lebih kuat lagi dari minyak cenuai atau minyak pengasih sehinggakan yang terkena seperti di pukau dan tidak sedarkan diri.

Minyak air mani gajah ini amat mujarab sebagai penunduk, pengerat kasih sayang suami isteri, pengasih, dan juga pelaris untuk perniagaan dan pekerjaan


*thank you all to buy 4me. : -)

13 comments:

  1. salam...sya prlukan myk ni,tp bakal suami saya tlah tnggl kn saya dan saya xdpt nk calit pd dia,sya mmg mahu dia kmbali tuk nikah dgn sya sprti yg kami rancang sblum ni..blh tuan bg pendapat?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam saya berminat dengan minyak ini. boleh emelkan sy cara dan harganya
    muradbom@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. sy juga brminat nk dptkan myk ni. email sy kaktus.comey@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Salam Tuan, sila sms saya kerna saya terlalu berminat ke no 00673 7119328 (Brunei

    ReplyDelete
  6. saya berminat juga..kirimkan info di imafederico@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Salam Tuan. Saya dari Singapura, bagaimana caranya boleh saya dapatkan minyak ini? Tolong email saya di amanaf69@gmail.com. Terimakasih.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. Salam Tuan. Tlg emailkan cara membelinya ke ikmalain@gmail.com

    ReplyDelete
  10. insha Allah dalam satu ke 2 bulan lagi saya berhajat nak menebus mahar minyak mani gajah ini , tapi bukan sekaranglah....saya sendiri yang akan menghubungi encik melalui sms atau call.......

    ReplyDelete
  11. Batu mani gajah dan Batu mustika dan batu akik kecubung

    Pengasihan dan ilmu pelet

    Pembahasannya menarik sekali bagus untuk disimak terutama Ilmu pelet dan berbagai hal yang berkaitan dengan pelet ampuh dan juga tak kalah menariknya yang dicari banyak orang karena mudah dan aman ilmu pelet ampuh tanpa puasa yang merupakan warisan dari leluhur. selain itu ada juga cara paling dahsyat dengan ilmu pelet birahi

    pelet ampuh

    Memikat hati wanita

    Asihan Arjuna

    Cincin Aura Pemikat

    Mustika Sakti Pemikat Pria

    Mencari jodoh

    ReplyDelete
  12. salam tuan, saya amat berminat untuk memiliki batu mani gajah..emel saya di qkq3920@hotmail.com..tq

    ReplyDelete
  13. Assalamualaikum admin... semalam.Jumpa sultan abdul hamid

    ReplyDelete