counters
widgeo.net

Tuesday, January 18, 2011

HOT ITEM!!!!!!MANI GAJAH ASLI UMPAMA MINYAK DAGU MAHAR NYE RM 100.00




MANI GAJAH ASLI
Mani Gajah Asli ini kami perolehi dari Indonesia, ianya diambil dan dikumpul oleh penduduk asli kaum batak dari pedalaman Indonesia. Mani Gajah yang kami beli ini sebesar duit syiling 10 sen. Kebiasaannya mani gajah ini di jual dalam bentuk minyak di mana ianya dicairkan dan dicampur dengan minyak atar tetapi kemusykilannya berapa banyakkah mani gajah yang terdapat di dalam minyak itu. Mani Gajah milik kami ini boleh menghasilkan minyak asli sehingga 100 botol sebesar botol minyak atar yang asli tanpa dicampur dengan apa-apa minyak.
SEJARAHNYA
Mengikut kisah orang asli batak mani gajah ini mampu mempengaruhi minda manusia untuk menurut kata dan kehendak pengguna minyak ini, lebih kuat lagi dari minyak cenuai atau minyak pengasih sehinggakan yang terkena seperti di pukau dan tidak sedarkan diri.
KHASIATNYA
Minyak air mani gajah ini amat mujarab sebagai penunduk, pengerat kasih sayang suami isteri, pengasih, dan juga pelaris untuk perniagaan dan pekerjaan.
MENGAPA ANDA PERLU MEMBIDA ITEM INI?
Dengan mencairkan mani gajah ini menjadi cecair dan dicampurkan ke dalam minyak atar asli mampu menghasilkan 50 – 100 botol sebesar botol minyak atar dan harga pasarannya untuk sebotol ialah RM100 – RM300. Jadi anda cuba bayangkan sekiranya 100 botol berjaya dijual. 


10 comments:

  1. beratnye berapa gram? lebih 4gram tak?

    ReplyDelete
  2. masih ada stok? bgaimana cara pembelian?

    ReplyDelete
  3. Maseh kah ada lagi saya ingin sekali membelinya.Tolong email saya d sabil_64@yahoo.com.sg.Terima kaseh

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Tok,

    Ada lagi barang ni?

    ReplyDelete
  5. saya berminat juga..kirimkan info di imafederico@gmail.com

    ReplyDelete
  6. tok ak pun ada ni 2 ons, (200gr) kalau berminat hubungi 02362885644. di jamin asli 100%. harga bisa nego

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tok tolong email kan pd saya saya berhajat... bagai mana saya boleh dapatkan.... zameru85@yahoo.com

      Delete
  7. Saya dari Singapura dan amat berminat. Tlg emailkan ke ikmalain@gmail.com

    ReplyDelete
  8. more info call or sms mistk-ajaib now!!!!!!!!!! 0142517441

    ReplyDelete
  9. saya dari cirebon indonesia... barangkali berminat saya ada bahan mustika mani gajah kristal madu yang masih bercampur dengan tanah..dijamin asli...bisa email di naufal.nurzaidan@gmail.com

    ReplyDelete