counters
widgeo.net

Tuesday, February 15, 2011

RENCONG MELAYU ASLI MATA BERWAFAQ mahar nya rm200

SAYA SEBAGAI PEMILIK
 
            Saya sebagai pemilik parang ini ingin melelong tanpa mengira keuntungan. Kepuasan dari segi memiliki dan menjualnya semula adalah menjadi kepuasan peribadi saya sebagai kolektor barang-barang tradisional.
 
 
 
 
MENGAPA ANDA PERLU MEMBIDANYA
 
 
  1. Koleksi senjata ini adalah terhad saya hanya memiliki sebilah sahaja setakat ini..biasanya saya akan membeli rekaan yang lain untuk menjaga kualiti dan keaslian sesebuah senjata itu ini akan meningkatkan lagi harganya.
 
  1. Harga yang  adalah harga yang murah dari pasaran.
  1. Koleksi berharga yang boleh diturunkan keanak cucu.
  1. Dengan memenangi harga yang rendah anda boleh menjualnya semula kepada peminat lain diluar sana

No comments:

Post a Comment