counters
widgeo.net

Wednesday, February 16, 2011

CINCIN BATU KHALIMAH mahar nya rm 150


SAYA SEBAGAI PENIAGA

Saya membawa masuk cincin ini dari Indonesia secara terus... disebabkan ia mempunyai khalimah ALLAH maka saya jual cincin ini hanya utk orang islam sahaja bertujuan menjaga kesucian cincin tersebut..... saya sebagai peniaga tidak tahu menggunakan cincin ini dan juga saya bukan peminat cincin yang sebenarnya..apa salahnya saya ingin menjualnya..bagi saya apa benda didunia ini Allah jadikan ianya berguna cuma cara kita yang berbeza mengikut kepercayaan masing-masing...

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum saudara yg empunya cincin..rasanya saya berminat dengan cincin ini..benarkah harganya RM150? bagaimana saya nak menghubungi saudara?

    ReplyDelete