counters
widgeo.net

Friday, February 25, 2011

E-BOOK ILMU KEBAL sent melalui email mahar nya rm50.00


SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?
Ebook Ilmu Kebal ini adalah untuk:-
1. Guru-guru atau jurulatih-jurulatih (instruktor) seni silat (baik di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura atau di mana jua mereka berada) yang inginmenambah ilmu di dada dan sanggup membuka minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan adalah dari cabang atau rumpun seni silat yang lain.
2. Ahli-ahli beladiri lain (selain daripada seni silat) yang ingin memahami malah menguasai amalan tersebut dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, serta tidak terlalu negatif. Tiada suatu pun yang mustahil di dunia ini dengan keizinan-Nya. Sebagai contoh, ingatkah lagi kisah Nabi Ibrahim a.s yang telah dibakar hidup-hidup oleh musuh-musuh baginda? Ketika itu, baginda telah membaca sepotong ayat yang terdapat di dalam Al-Quran (yang juga disebut Doa Embun dalam masyarakat kita). Berkat keizinan-Nya dan berkat ayat tersebut, api tidak mampu membakar malah menyejukkan. Adakah anda masih berfikir tiada ilmu pengetahuan seumpama itu?

No comments:

Post a Comment