counters
widgeo.net

Thursday, November 3, 2011

E-BOOK MENENTANG HAIWAN BUAS mahar nya rm30.00


Ebook Menentang Haiwan Buas ini adalah untuk:-
1. Semua individu yang bekerja dan berhadapan dengan haiwan buas seperti di zoo, taman buaya, taman ular dan seumpamanya yang berhadapan dengan risiko serangan haiwan-haiwan tersebut. Ebook ini adalah untuk persediaan anda dari aspek kebatinan dan spiritual (bukan fizikal) bagi menangani apa jua risiko yang mungkin terjadi.
2. Para pemburu, pencari rotan atau herba, penoreh getah, penyelam di laut dan seumpamanya yang sering pergi ke hutan (atau ladang) atau pergi menyelam di lautan menjalankan tugas. Walaupun golongan ini agak kecil jumlahnya pada zaman ini, namun mereka masih ramai terutamanya di negeri Sarawak dan Sabah. Mereka ini berisiko diserang oleh haiwan-haiwan buas seperti harimau, ular sawa, jerung dan seumpamanya.
3. Para penternak apa jua haiwan ternakan di ladang ternak. Walaupun tajuk ebook ini adalah Menentang Haiwan Buas, namun ebook ini juga merangkumi pelbagai amalan melibatkan haiwan sama ada haiwan buas ataupun haiwan ternak yang agak jinak.
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan amalan-amalan menangani haiwan buas yang akan diketengahkan ini.
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia amalan menangani haiwan buas yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dalam masyarakat kita.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami apakah itu amalan-amalan menangani haiwan buas  tanpa membuat kesimpulan awal tentangnya (selalunya kesimpulan negatif). Bak kata orang, “Hanya jauhari yang mengenal maknikam” dan “Tak kenal maka tak cinta”.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas amalan-amalan menangani haiwan buas tanpa perlu pergi merantau ke seluruh ceruk rantau semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan seperti yang bakal dinyatakan.
9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

No comments:

Post a Comment