counters
widgeo.net

Friday, November 9, 2012

X-POSE MISTIK-AJAIB.......THINK ABOUT THAT..???


XPOSE....MISTIK-AJAIB....EHMP.......

Semasa sy pergi pertapaan...........disesuatu tempat yang dirahsiakan........tempat nye sangat keras ditemui seorang wanita sedang bermandi manda. lalu sy pun secara tidak sengaja mengambil gambarnye....dengan izin allah..pic yang sy ambil tadi berubah wajah wanita tersebut....lalu menghilangkan diri....selepas itu sy temui sebotol minyak ini diatas batu...berdekatan dari tempat pertapaan sy.....jika saudara saudari diluar sana tahu scan siapa kah gerangan wanita tersebut...?????maka cuba lah...

2 comments:

  1. Assalamualaikum.!! Trlebih dhulu saya ingin katakn yg blog anda sgt mnarik hati saya! Blog anda aman dan damai sesuai bg sesiape yg tkmau diganggu.... Sgt serasi ngan jiwa saya!! Saya juga sama seperti anda mempunyai deria-rase yg sama.... Bolehkah anda maharkan botol minyak itu kepada saya?? Apa kata kita buat pertukaran nak tak?? Saya ade sebiji batu fairuz bunian yg dibalut dengan kain kuning.... Khasiatnye juga tinggi batu itu!! Nak tak kalo kita buat pertukaran?? Ok, apapun anda tetap menjadi sahabat saya insya-ALLAH..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkumsalam saudara habib...pertukaran hanya boleh dibuat setakat 2ml sahaja...minta maaf sebotol xdapat ..gambar puteri ini terpaksa dipadam atas sebab2 tertentu...terima kasih atas komen saudara habib semoga ALLAH SWT memberkati saudara dunia n akhirat..

      Delete