counters
widgeo.net

Wednesday, January 25, 2012

E-BOOK ILMU KEBAL SENT MELALUI E-MAIL ANDA MAHAR NYE RM50


"...mempunyai 4 tajuk utama, 174 tajuk lanjutan dan pelbagai jenis amalan ilmu kebal dan pertahanan diri sebagai pelengkap."


SIAPA YANG PATUT MEMILIKI EBOOK INI?
Ebook Ilmu Kebal ini adalah untuk:-
1. Guru-guru atau jurulatih-jurulatih (instruktor) seni silat (baik di Malaysia, Indonesia, Brunei, Singapura atau di mana jua mereka berada) yang inginmenambah ilmu di dada dan sanggup membuka minda untuk menerima ilmu-ilmu pengetahuan berkaitan walaupun ilmu pengetahuan yang akan disampaikan adalah dari cabang atau rumpun seni silat yang lain.
2. Ahli-ahli beladiri lain (selain daripada seni silat) yang ingin memahami malah menguasai amalan tersebut dan sanggup berfikiran terbuka untuk mengetahuinya.
3. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan sanggup berminda optimistik, serta tidak terlalu negatif. Tiada suatu pun yang mustahil di dunia ini dengan keizinan-Nya. Sebagai contoh, ingatkah lagi kisah Nabi Ibrahim a.s yang telah dibakar hidup-hidup oleh musuh-musuh baginda? Ketika itu, baginda telah membaca sepotong ayat yang terdapat di dalam Al-Quran (yang juga disebut Doa Embun dalam masyarakat kita). Berkat keizinan-Nya dan berkat ayat tersebut, api tidak mampu membakar malah menyejukkan. Adakah anda masih berfikir tiada ilmu pengetahuan seumpama itu?
4. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup berfikiran terbuka dan tiada memandang sesuatu di sudut negatif semata-mata, termasuklah berkaitan dengan ilmu-ilmu kebal dan pertahanan diri yang akan diketengahkan ini. Anda perlu faham bahawa baik dan buruk itu ada di mana-mana dan begitu jugalah dalam soal ini. Sebenarnya, individu itu sendirilah yang akan menentukan jalan yang akan dilaluinya nanti berpandukan apa jua ilmu pengetahuan yang telah dipelajari, sama ada untuk kebaikan ataupun kejahatan.
5. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin memahami rahsia-rahsia ilmu kebal dan pertahanan diri yang sememangnya telah wujud sejak zaman dahulukala lagi dan sanggup faham bahawa ilmu pengetahuan seumpama itu sebenarnya masih ada dan tersimpan di dada golongan tertentu dalam masyarakat kita.
6. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuka minda dan hati untuk memahami dunia ilmu kebal dan pertahanan diri tanpa membuat kesimpulan awal tentangnya (selalunya kesimpulan negatif). Bak kata orang, “Hanya jauhari yang mengenal maknikam” dan “Tak kenal maka tak cinta”.
7. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang ingin mempelajari dengan pantas selok-belok ilmu kebal dan pertahanan diri tanpa perlu pergi merantau ke seluruh pelosok gelanggang semata-mata ingin mempelajari, seterusnya menguasai ilmu-ilmu pengetahuan seumpama itu yang amat jarang didedahkan.
8. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang mengakui bahawa ilmu Allah itu amat luas dan tidak sekali berfikir secara negatif dengan keegoan bahawa tiada wujud ilmu pengetahuan seperti yang bakal dinyatakan.
9. Sesiapa sahaja (di kalangan anda) yang sanggup membuang jauh keegoan dan membuka hati untuk berkongsi ilmu pengetahuan sesama manusia, sesungguhnya ilmu Allah sangat luas.

No comments:

Post a Comment