counters
widgeo.net

Wednesday, December 21, 2011

NEW HOT!!!!!!! IJAZAH E-BOOK ILMU PEMANIS MAHAR NYE RM50.00 SENT MELALUI EMAIL====>>> ANDA

SEMUA ORANG AKAN KAGUM DENGAN KEINDAHAN YANG ADA PADA WAJAH DAN DIRI ANDA
* Ilmu pemanis dan ilmu pesona diri mempunyai cabang-cabang dan jenis-jenis yang tertentu. Setelah anda mempelajari dan kemudian menguasainya, semua orang akan merasa kagum dengan keindahan-keindahan yang ada pada wajah dan diri anda walaupun selama ini perkara tersebut belum pernah terjadi pada anda. Semua orang akan kagum dengan keindahan-keindahan yang ada pada wajah dan diri anda. Sekiranya anda wanita (tak kira sama ada anda gadis muda, pertengahan umur, janda muda, janda beranak 3 atau wanita berumur), mereka tetap terpegun memerhatikan anda. Kelembutan, tutur kata, senyuman manis di bibir nan ayu, sungguh cantik dan jelita. Oh!.. sungguh indahnya anda. Sekiranya anda seorang pria (tak kira sama ada anda anak muda, pertengahan umur, duda beranak 4 atau telah berumur), para wanita akan tertawan melihat anda. Penuh perkasa, penuh karisma, hebat sekali.. penuh wibawa seorang pria sejati.


SEMUA BERKAITAN ANDA AKAN DISENANGI OLEH ORANG-ORANG DI SEKELILING ANDA
* Tidak kira siapa anda, memiliki jawatan tinggi ataupun rendah, pekerja biasa atau kerja sendiri, siapa pun anda tetap akan disenangi. Semua berkaitan anda akan disenangi oleh orang-orang di sekeliling anda. Jika anda pekerja, anda akan disenangi oleh majikan, jika anda pelajar, anda akan disenangi oleh guru-guru, jika anda isteri, anda akan disenangi oleh suami, jika anda menghadiri temuduga, anda akan disenangi oleh penemuduga. Jika anda selalu disenangi, segala-gala urusan yang ingin anda lakukan pun akan menjadi mudah.


KEKASIH ATAU ISTERI/ SUAMI AKAN LEBIH MENYAYANGI, MENGHORMATI DAN MENYANJUNGI ANDA
* Dengan mempelajari dan menguasai amalan-amalan ilmu pemanis dan ilmu-ilmu pesona diri, kekasih atau isteri/ suami akan lebih menyayangi, menghormati dan menyanjungi diri anda. Ketiadaan anda walaupun sekejap akan menjadikan mereka tidak tenteram. Kekasih anda, isteri atau suami anda tidak akan rela kehilangan anda dan selalu ingin dekat dengan anda. Anda dan pasangan anda akan sentiasa hidup dalam kasih sayang dan penuh setia sehidup semati.


ANDA BAKAL MEMILIKI ILMU PENGETAHUAN YANG AMAT BEHARGA WARISAN TURUN-TEMURUN SEJAK DAHULUKALA
* Anda bakal mengetahui dan memiliki ilmu pengetahuan yang amat beharga warisan turun-temurun sejak dahulukala lagi. Sebuah warisan yang hampir pupus oleh arus pemodenan. Inilah satu-satunya peluang anda untuk menguasai, memahami dan menikmatinya. Setelah anda mempelajarinya (ilmu-ilmu pemanis dan pesona diri yang terkandung di dalam ebook ini), barulah anda faham kenapa orang-orang tua zaman dahulu hayat mereka lebih panjang, awet muda walaupun umur telah meningkat, kurang mendapat penyakit dan seumpamanya jika dibandingkan dengan generasi-generasi sekarang yang serba moden. Itu adalah salah satu petuanya, melalui amalan ilmu pemanis dan pesona diri (termasuk awet muda).

No comments:

Post a Comment