counters
widgeo.net

Friday, March 25, 2011

OFFER NOW!!!!!KERIS SEMAI NAGA TEMBAGA LAMA mahar nya rm250.00

PATUNG NAGA ANTIK DAN MISTIK TEMBAGA KUNING ASLI
Patung ini milik tuan guru sahabat lama saya. Dia meminta bantuan saya untuk mencarikan pembeli yang berminat akan koleksi terhad ini. Mengikut kata sahabat saya patung ini dijumpai sewaktu beliau berkelana di hutan simpan di kawasan bukit di Tanah Jawa sepuluh tahun dahulu. Disebabkan sahabat saya ini banyak membantu beliau sewaktu berguru, tuan guru memberi item ini sebagai hadiah kepadanya. Maka pada hari ini genaplah 5 tahun sahabat saya menyimpannya sebagai koleksi dan sekarang dia ingin menjualnya kepada peminat-peminat item tembaga asli. Saya sebagai pelelong ingin melelong item ini bagi pihak sahabat saya dengan nilai yang tidak diketahui namun mempunyai nilai koleksi yang tinggi yang pasti diketahui oleh peminat-peminat tembaga asli di luar sana.

1 comment: